Live chat service Zakelijke Dienstverlening:

Live chat service is in de zakelijke dienstverlening een toegevoegde waarde. In deze branche komen er veel informatieve vragen binnen waar een bedrijf erg veel tijd aan kwijt is en geen klant uithaalt. Door een live chat op de website van een bedrijf in deze branche, kunnen er via de chat veel vragen worden beantwoord. Dit bespaart een bedrijf erg veel tijd een moeite. . De live chat service is 72 uur per week online, hier kunnen klanten met alle vragen komen die met het desbetreffende bedrijf te maken hebben.  

De live chat service is voor de klanten een laagdrempelige manier van communiceren met het bedrijf. Klanten zullen eerder een chat beginnen dan een contactformulier invullen, omdat de chat laagdrempeliger is. Als een klant verder goed wordt geholpen in de chat, geven ze eerder contactgegevens door. 

De binnenkomende chats worden binnen 30 seconden opgepakt en hierdoor wordt een klant altijd snel verder geholpen. Dit is een vorm van service die door de klanten als erg prettig wordt ervaren, omdat ze snel worden geholpen en kwalitatief goede antwoorden krijgen.  

Aan het begin van een samenwerking vraagt Chatkracht altijd of de klant een kenniscentrum in wilt vullen. Door dit kenniscentrum krijgt Chatkracht erg veel informatie over het desbetreffende bedrijf. Dit helpt bij het beantwoorden van de vragen en dit resulteert erin dat klanten snel en goed worden verder geholpen. Verder kan het desbetreffende bedrijf zelf aangeven hoe ze willen dat de chats worden opgepakt. Hierdoor houdt een bedrijf de touwtjes in handen en kan er worden blijven gestuurd op optimalisatie van de chats.  

Kortom de live chat service is voor de zakelijke dienstverlening een toegevoegde waarde. . Het bedrijf bespaart erg veel tijd en moeite aan het beantwoorden van informatieve vragen. Ook zal het bedrijf warme leads ontvangen.  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *